onsdag 26 juni 2013

Floristhänder

Det borde finnas ett namn på lagen som säger att allt i badrumsskåpet tar slut samtidigt. Typ som Murphy's lag, fast specifikt för det problem som alla kvinnor (och säkert många män i det tysta) känner igen.
 
Jag har i vilket fall ställts inför det problemet just den här månaden. Idag lyckades jag dock råda bot på handkrämsbristen, något som jag är helt och hållet beroende av (förutom läppcerat, body butter, facial tonic...)
 
Hemp Hand Protector från Body Shop är räddaren i nöden för utsatta floristhänder. Det är en av få hudprodukter som jag köper trots att den inte är ekologisk, just för att den är så himmelens bra. (Fungerar utmärkt på torra hälar och armbågar också!)

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset, jag gillar
    Body shops produkter.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här, och att de tar ett socialt och miljömässigt ansvar.
      Kram

      Radera