måndag 24 juni 2013

Midsommar

Midsommar har kommit och gått och med den en fantastisk helg med lite jobb, massa mat, och umgänge med underbara människor. Själv firade jag midsommarafton i Trosa med några vänner. Jag anlände lagom till sillunchen (missade tyvärr ko-bingon), som följdes av 5-kamp och grillning. Det blev en väldigt lyckad (och städad) kväll.

Här ser ni min syster och hennes pojkvän i sina traditionella midsommarkransar, de är så fina ihop!



Själv körde jag på en lite nättare variant av midsommarkrans, dels för att jag tycker att det är fint och dels för att det var den sista kransen jag gjorde sent i torsdags kväll och vi kan väl säga att jag bundit ett antal innan den så mina händer var vid det laget redo att säga upp sig.



Hoppas att ni har haft en fin midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar