onsdag 4 september 2013

Inspirerad

Vilken underbar höstmorgon! Tänkte mig en morgonpromenad men det blev mer av en förmiddagspromenad då jag somnade om efter att väckarklockan ringt. Det är inte likt mig som brukar släpa mig upp vid halv sex i vanliga fall, men skönt var det!
 
Naturen inspirerar mig mer än vanligt nu, försöker suga i mig så många intryck som möjligt att få utlopp för både på jobbet och snart också i nya lyan (blir mycket tjat om det nu).
 
Idag börjar jag jobba klockan tre och har ingenting planerat innan dess för en gångs skull. Ska nog försöka mig på att laga punkan på min stackars cykel, hur svårt kan det vara egentligen? Stay tuned...
 
Morgondagg.
 
 
Ett ensamt äpple på ett ensamt äppelträd
i skogen...
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Hej Josephine! Tack för kommentaren så jag fick chansen att hitta hit, så mycket fint du gör och visar! Håller med om att naturen är en stor källa till inspiration nu. Katta

    SvaraRadera