onsdag 14 augusti 2013

Utlflykt till Zetas

Igår var jag ledig vilket lämpligt nog sammanföll med min mammas sista semestervecka, så vi bestämde oss för att åka en sväng till Zetas som är en handelsträdgård/café vid Kungens kurva söder om Stockholm.

Om du aldrig varit där så, snälla, åk dit!
Förutom att du kan fika gott i superfin miljö så kan du även shoppa loss och insupa inspiration i en av de finaste handelsträdgårdarna du sett (ja, jag vågar påstå det utan omsvep). Men jag måste varna för det enorma köpsuget som kan uppstå, risken finns att du blir ruinerad här, inte för att det är dyrt utan för att du kommer vilja ha allt!

Ägarinnan har även en väldigt fin och inspirerande blogg som jag tycker att du ska kika in på.

 
Håll i fikat för småfåglarna här är inte blyga!
 
 
 
Jag är just nu på jakt efter matbordsinspiration och söker med ljus och lykta efter ett som faller mig i smaken. Anledningen är att jag och sambon snart ska flytta och han ska bygga ett bord som passar oss och vår nya lägenhet perfekt, så fort vi (okej, jag) bestämt oss för hur det ska se ut. Något åt det här hållet tror jag...
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar